Friday, December 11, 2009

Network Management & Troubleshooting



Bermula dari 7 hingga 11 Dec yang lalu, sya mendapat peluang berkursus di sekitar Lembah Klang. Satu peluang yang dinanti-nanti, kebetulan sya sudah lama tidak berkursus. Kali ini lokasi penginapan bertempat di Hotel Sri Petaling. Hotel yang besar di kawasan tersebut, tapi sayangnya tiada kemudahan Wi-Fi malahan kemudahan rekreasi. Tempat berkursus pula di Jln. Kuchai Lama, kira-kira 8KM dari hotel.

Malam ke-2 di sana, sya ditemukan seorang
sahabat lama. 15 tahun tidak berjumpa banyak juga perkara yg diborakkan. Kebetulan member ni pon duduk area KL (Wangsamaju). So, malam tu kami ronda-ronda satu KL hingga jam 1 pagi sebelum bertolak balik ke hotel penginapan.

Sya x sempat nak shot gambar-gambar sekitar KL memandangkan malam tersebut hujan turun dengan lebatnya disekitar KL. Picture di atas sya sempat snap ketika makan malam di Kg. Baru. Indah sungguh pemandangan waktu malam di KL. Rase macam dekat je KLCC tu dengan kami. Hehehehe.



Kebetulan di belakang hotel sya tinggal ialah Masjid Sri Petaling. Masjid yang dilengkapi dengan kemudahan asram untuk para hafiz yang datang dari seluruh pelusok Malaysia. Ramai di kalangan mereka golongan Tabligh yang sentiasa mengingatkan saudara se islam agar sentiasa mendekatkan diri dengan penciptanya yang Maha Esa.



Gambar bersama rakan2



Best nih :)



1 comment:

Anonymous said...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...